Direktlänk till inlägg 9 december 2015

Det går ju att köpa precis allt online nu för tiden

Av Annemon - 9 december 2015 23:28

Det är galet mycket folk ute på stan nu, alla är ute och köper julklappar verkar det som. Jag som trodde att jag var tidigt ute i år. Man kanske ska beställa allt från internet istället så slipper man var ute bland allt folk, det måste ju vara mycket effektivare att köpa allt online, det är bara att klicka runt lite istället för att fysiskt ta sig från butik till butik. Faktum är att jag aldrig har varit den som tycker om att shoppa runt på stan bland en massa människor och har börjat handla allt mer på nätet de senaste åren. Det går ju att köpa precis allt online nu för tiden och det är mycket billigare också.


Jag ska inte köpa så jätte mycket julklappar i år för det har jag inte råd med i alla fall och det blir så himla stressigt. Jag vill bara koppla av i år och njuta av julen och därför ska jag bli klar med alltid i god tid så att jag inte stressar dagarna innan det här året.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annemon - 17 december 2015 18:43

Många är rädda för att fatta fel beslut eller att misslyckas. Rädslan för att misslyckas kanske är den vanligaste orsaken till att man skjuter upp saker och inte vågar försöka. Men om man inte gör ett försök så misslyckas man automatiskt. Då har man ...

Av Annemon - 13 december 2015 18:28

Vare sig du ska gifta dig, skaffa barn eller starta ett eget företag så kommer du aldrig att vara riktigt redo, det finns inget rätt tillfälle att vänta på för det kommer aldrig att dyka upp. Så vad väntar man på?   Men det tankesättet så är de...

Av Annemon - 11 december 2015 16:57

För mig är det viktigt att sova bra om natten, det är ju ganska självklart egentligen men för mig är det så pass viktigt att jag har med mig en egen resemadrass när jag tar in på hotell. Jag har med mig en särskild resemadrass som jag sover på. Det ä...

Ovido - Quiz & Flashcards